MødeLokaler

Fra det lille møde til den helt store konference – hos Idrættens Hus kan du være sikker på, at vi har de helt rette faciliteter til dig. Vi råder over mere end 2.500 m2  mødelokaler, kongressale og værelser. Derudover har vi også vores egen restaurant, fællesarealer og sportsfaciliteter til pausen eller efter mødet.

Idrættens Hus Hotel & Konference tilbyder nogle helt unikke faciliteter. Fra det helt lille mødelokale til vores konferencesal med plads til 350 personer. Inklusiv vores nyrenoverede auditorium.

Er I på udkig efter et lille hyggeligt mødelokale til 5-6 mødedeltagere eller har I behov for at slå jer løs på en masse kvadratmeter? Med en bred vifte af lokaler har vi lige de mødefaciliteter, I skal bruge. 

Vores auditorium er perfekt til undervisningformat og foredrag mens vores klassiske mødelokaler kan rumme alt fra en håndfuld til 100+ deltagere. Vi huser også konferencer med op til 350 personer. Ved større arrangementer samarbejder vi med Brøndby Hallen

Alle vores mødelokaler er navngivet efter nogle af Danmarks største sportsstjerner gennem tiderne, heriblandt Gunnar Nu Hansen, Allan Simonsen og Camilla Martin. Lokalerne er udstyret med moderne AV-faciliteter og kan tilpasses de særlige krav, I måtte have til et vellykket møde.

Læs mere om vores mødelokaler her

Fra møder til konferencer

Raghhild Hveger

Eller læs mere i vores brochure om Idrættens Hus for 2022

Bliv ringet op

Navn
Navn
Fornavn
Efternavn

En Brøndbyhal af muligheder

Med sine 2000 m2 er Brøndby Hallen ideelt til kongresser, generalforsamlinger og firmafester.

Brøndby Hallen har årevis af gode erfaringer med at skabe rammen om de helt store arrangementer. Uanset om du har brug for lysshow, scene, storskærme eller bannere, så kan Brøndby Hallen klare det for dig. Du kan læse meget mere om hallens historie, udlejning og information på Brøndbyhallen.dk

Med plads til 7.000 gæster og alsidige tilpasningsmuligheder er det kun fantasien, der sætter grænser – og hvis den gør, kan vi hjælpe dig videre.

Idrættens Hus’ ansatte er erfarne i alle aspekter af eventafholdelse og hjælper dig gerne med at komme helt i mål.

Share This